دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ

مشخصات دوره
در حال تکمیل: خیر
مدت زمان: 18
جنسیت: آقایان/بانوان
روزهای هفته: متعاقبا اعلام میگردد
نوع دوره: مجازی
محل برگزاری: مرکز ۱
ظرفیت باقیمانده: 30
3,900,000 تومان
3,900,000 تومان
توضیحات

دوره تربیت کارشناس دیجیتال مارکتینگ یکی از کامل‌ترین دوره‌های موجود در این زمینه است که سرفصل‌های آن در ادامه آورده شده است. اگر می‌خواهید تمرکز بیشتری بر روی طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از این طریق داشته باشید. 

مخاطبان دوره تربیت کارشناس دیجیتال مارکتینگ : 

  • صاحبان کسب و کار
  • علاقه مندان به فعالیت در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال
  • صاحبان پیج‌های کاری و تجاری در شبکه‌های اجتماعی
  • ادمین‌های پیج‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی
  • مشاوران کسب و کا
  • مدیران شرکت‌های خدماتی
  • صاحبان سایت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی
سرفصل ها

 


1. طراحی بیزینس مدل اینترنتی


2. بررسی چند بیزینس مدل از برندهای برتر ایرانی و خارجی


3. دیجیتال مارکتینگ B2B و B2C


 بررسی چرخه SOSTAC، بررسی چرخه RACE


4. گام‌های طراحی پلن بازاریابی دیجیتال (استراتژی‌ها - تاکتیک‌ها)


 بررسی ماتریس SWOT


 استراتژی‌های حمله، توسعه، تقویت، اجتناب


 معرفی ابزارهای تحلیل رفتار کاربران (کار با ابزار USERMAP، کار با ابزار یوزرمپ، معرفی و کاربرد HEATMAP و...)


 کار با اکسل طراحی پلن و کمپین بازاریابی دیجیتالی


 معرفی و کاربرد RECORDING


5. سفر مشتری


 معرفی و کاربرد


 بررسی انواع روش‌های تبلیغات آنلاین و آمار کانال‌های ارتباط آنلاین


 طراحی سفر مشتری و بررسی نمونه نقشه سفر مشتری B2B و B2C


 معرفی ابزارهای دیجیتال در سفر مشتری


 بررسی و طراحی قیف بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ در هر مرحله از آن


6. تولید و بازاریابی محتوایی


 پارامترها، ساختار، استانداردها و اهداف بازاریابی محتوایی


 بررسی اکسل کمپین بازاریابی محتوایی


7. گیمیفیکیشن


8. ایمیل مارکتینگ


تکنیک‌های جذب ایمیل، انواع کمپین های بازاریابی ایمیلی، طراحی جریان کاری در ایمیل مارکتینگ، طراحی کمپین های بازاریابی ایمیلی با سامانه mailerlite


9. شخصیت برند


10. بازاریابی مبتنی بر موتورهای جستجو


تبلیغات کلیکی، سئو، فاکتورهای سئو، الگوریتم‌های گوگل و...


11. اینستاگرام مارکتینگ


12. لینکدین مارکتینگ


13. پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین و تبلیغات در پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین


14. مدیریت پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ


 


15. مروری بر مسیر دیجیتال مارکتر شدن (کارشناس خبره دیجیتال مارکتینگ)


 
آینده شغلی

دیجیتال مارکتینگ یک زمینه به سرعت در حال تحول است که با پیشرفت فناوری نقش‌های جدیدی در حال ظهور است. کارشناسی ارشد در بازاریابی دیجیتال شما را برای طیف وسیعی از نقش‌های استراتژیک و فنی آماده می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا به طور مؤثر و خلاقانه در فضای دیجیتال حرکت کنید.


 دیجیتال مارکتینگ به قدری مردن است که نه تنها در ابزار‌های خود تکامل می‌یابد، بلکه فرصت‌های شغلی بی‌شماری را نیز ارائه می‌دهد. برخی از محبوب‌ترین مشاغلی که می‌توانید پس از گذراندن دوره دیجیتال مارکتینگ برای آن اقدام کنید، عبارتند از؛



  • متخصص سئو: کارشناسان بهینه‌سازی موتور‌های جستجو منبع کلیدی برای هر کسب و کاری هستند. با تخصص در این بخش می‌توانید پروژه‌های سایت زیادی را دریافت کنید.

  • مدیر شبکه‌های اجتماعی: مدیریت پلتفرم‌های اجتماعی با استراتژی‌های هدفمند از طریق کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر برای بهبود دیده شدن برند و افزایش گردش مالی بسیار مهم است. با توجه به پیرفت روزافزون حضور کسب‌وکارها در فضای آنلاین، فرصت شغلی مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • تحلیلگر داده: برای تفسیر داده‌ها و هدایت تصمیمات استراتژیک در حال و آینده، بر اساس اعداد واقعی که از ابزار‌ها و پلتفرم‌هایی که در مرحله آموزش عملی مورد مطالعه قرار می‌گیرند، پدید می‌آیند، ضروری است. با کمک این حرفه کسب‌وکارها وضعیت خود، رقبای کلیدی و بازار رقابتی را به خوبی تحلیل می‌کنند و فرصت درآمدزایی بالاتری خواهند داشت.

  • کارشناسان بازاریابی عملکرد: دانستن پویایی تبلیغات آنلاین برای به حداکثر رساندن نتایج تجاری ضروری است. با این حرفه، تبلیغات گوگل و تبلیغات لینکدین، تمام پویایی‌های ذاتی بازاریابی عملکرد به طور عمیق مورد بحث قرار خواهد گرفت. 

نظرات