مشخصات دوره
در حال تکمیل: | بله |
مدت زمان: | 16ساعت |
جنسیت: | مختلط |
روزهای هفته: | |
نوع دوره: | اشتغالی |
محل برگزاری: | مرکز ۱ |
ظرفیت باقیمانده: | 10 |
توضیحات
استاندارد ISO 9001 را استاندارد سیستم مدیریت کیفیت می نامند، بدین معنی که این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند.این استاندارد با تاكيد بر ديدگاه فرايندگرا و مديريت فرآيندهاي سازمان، نقطه عطفي در نگرش سيستمهاي مديريتي ايجاد نموده است. استاندارد مديريت كيفيت با تكيه بر اصول هفتگانه ۱.مشتری محور ۲.رهبری ۳.تعامل با کارکنان ۴.رویکرد فرایندی ۵.بهبود ۶.تصمیم گیری بر اساس شواهد ۷.مدیریت ارتباطات شكل گرفتهاند.
سرفصل ها
مفاهیم و تعاریف شناسایی ارتباطات و نحوه تاثيرگذاری سيستم ها بر يکديگر مروري بر الزامات استانداردهاي سيستم هاي مديريت کيفيت، مديريت زیست محیطی و مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي با ديدگاه مميزي IMS به عنوان حلقه ارتباط دهنده سيستم هاي مديريت اصول کلی مميزي و تعیین ریسک در ممیزی اصول و مراحل برنامه ريزي و اجرای ممیزی طراحي چک ليست هاي مميزي، اجراي مميزي، جمع آوري اطلاعات و روانشناسي مميزي صلاحيت و ارتقاء صلاحيت مميزان طراح سيستم گزارش دهي در جهت ارزيابي اثر بخش سيستمي براي حصول به اهداف سازمان سيستم پيگيري اقدام اصلاحي، پيشگيرانه و اثر بخشی نتايج مميزي